Wednesday, September 10, 2008

Gaveregn/Gift from Heaven

Midt i al min travlhed i sidste uge modtog jeg en hyggelig pakke fra Lilli (Kansas, USA) et medlem fra gruppen Whoduknit. Jeg er meget overvældet over de gaver jeg har modtaget. Tusinde tak Lilli. Jeg kan ikke finde ud af om Lilli har en blog eller hjemmeside. Det er nogle meget brugbare gaver. En hel del opskrifter, duftlys Cinnamon apple, Body Scissors en krimi (novelle) af Michael Simon, garn selvfølgelig, slik Wearthers bedste (de er spist), en lille porcelæns kande der kan åbnes. Der var bare meget i pakken. Endnu engang tusinde tak.
In the middle of all my work last week I recieve a really nice packet from Lilli (Kansas, USA) a member of the group Whoduknit. I am overwelmet over the gifts I recieved. Thousend hugs to you Lilli. I do not know if Lilli have a blog or home page. It is useable stuff you send me. A lot of knitting pattern (laminated), candle cinnamon apple, a crime novel Body Scissors by Michael Simon, yarn of course, candy Wearthers (I have eaten the sweet the same day I recived the packet), a chineese you can open and a lot of other stuff. The packet was huges. Once again thank you Lilli.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails