Friday, July 23, 2010

Gilde

Hvis du sætte rejse foran så vil du kunne se billeder fra vores gilde for et par uger siden.

Her kan du se taget er blevet rejst men da disse billeder blev taget var håndværkerne langtfra færdige da der skal laves valmede gavle.

Der kom mennesker fra nær og fjern næsten hele dagen.
Sådan nogle på billedet skal der være til håndværkere.

Det var varmt og nødvendigt med kolde drikke. vi havde fyldt et kar med koldt vand.
Noget familie kom hen på aftenen.

Gaver var der mange af. Her et lille udpluk. Vores ene nabo havde lavet en lille krans og senere på aftnen ankom en vimpel (den med femogtyveøren) til håndværkerne.

Min veninde gav mig et sparehjerte måske en lille hentydning hvem ved. Jeg glemte at tage et billede af hjertet.

Dette er mit bud på ABC's bogstav leg hvis du vil se hvad andre har skrevet kan du finde dem her.

4 comments:

Madame said...

Det ser ud til at være et meget festligt og hyggeligt rejsegilde, du har holdt, Irene :-)
Ha' en dejlig fredag, klem!

Denblyviol said...

Det var skam hyggeligt.

Også en dejlig fredag til dig, madame og et par ekstra klem!

Mia Folkmann said...

Det ser godt ud! Jeg glæder mig til at se det færdigt!

Denblyviol said...

Jeg glæder mig skam også til det er færdigt!

Ha' en forsat god fredag, Mia og et klem til dig!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails