Thursday, August 29, 2013

Tekstile Højskoledage

Den kommende weekend skal jeg til Rødding Højskole.
Vævekredsene i Danmark afholder for anden gang Tekstile Højskoledage.
Det er ikke kun vævning der repræsenteret også strikning, filtning, broderi og anderledes texture.
Der er mange workshops med mange dygtige undervisere. Jeg skal ikke deltage i nogen workshop jeg kommer med lidt garn istedet.
Jeg har været i gang med at forberede mig i et stykke tid med at pakke.
Sidste hånd på pakningen kommer til at foregå i dag og i morgen. Det bliver praktikantens arbejde.

Selvom du ikke er tilmeldt en workshop har du alligevel mulighed for at besøge standene.
Du kan læse mere her på deres hjemmeside.
Kom og sig hej. Hvis jeg får den samme plads som sidst så står jeg lige indenfor havedøren.

Vævegarn

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails