Sunday, December 30, 2007

Ny model/New model.

Ja man kunne godt tro at jeg er gået ind i model branchen meen jeg tror ikke de mangler nogen i min alder. Modellen var færdig før jul jeg havde bare ikke rigtigt tid til fotografering. Her kommer en serie af Spencer Tracy således kan I se overdelens smukke detalje. Bindebåndet er fast monteret. Spenceren er strikket i et nyt garn Vai - 60% uld, 25% alpaca, 9% akryl, 6% viskose.
Do not think I have startet as a model I do not think they needed one with my age. The model was finish before Christmas but I was not ready to photos. Here is a serie of photos of Spencer Tracy as you see the opper part have some details. The spencer is knitted in a new yarn Vai - 60% wool, 25% alpaca, 9% acryl, 6% viscose.
Først forfra med kraven slået tilbage.
Here is in front
Her er kraven slået indover det andet forstykke.
And here one more
Spenceren set bagfra.
The spencer from back

Ja det danske vintervejr lader vente på sig. Her idag er det dejligt vejr med 8 grader celsius og uden vind.
The Danish winter weater is not here yet. Today it was shiny with 8 degrees celsius and without any wind.

Jeg vil på denne måde ønske Jer alle et
RIGTIGT GODT STRIKKENYTÅR.
In this way I wish you all a
HAPPY NEW YEAR.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails