Wednesday, March 21, 2018

Spindeaften

Det at spinde er hyggeligt. Du kan lave dit eget garn til det du gerne vil strikke, hækle eller væve.
Mange tror at det er svært men et lille råd til dig som gerne vil lære at spinde, brug ½ time et par gange om måneden eller når du har tid. Du kan også vælge at finde et sted hvor der er nogle der spinder sammen. Dette kan anbefales da du møder nye mennesker og det er mega hyggeligt. Det kræver selvfølgelig at du har en rok hvis du vil spinde. Har du ikke en rok er du altid velkommen til at kontakte mig hvis du vil prøve at spinde.

I går var en af de aftener hvor jeg havde inviteret andre spindere indenfor. Vi var 2 personer og det var mega hyggeligt. Jeg vil gentage sådan en spinde aften senere. Jeg vil lægge det ind i min kalender på min side således at du altid vil kunne finde en dato.

Jeg fik ikke spundet så meget, 25g blev det til. Jeg kan anbefale at starte med Merino Space. Her er det farve 31.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails