Monday, January 26, 2009

Fremmede/Strangers

Kender I det? Når man har været i byen en hel weekend. Ude blandt andre mennesker. Møde fremmede bakterier og vira. Jeg har kunnet mærke det hele dagen at det ligesom kom snigende. Nu sidder jeg her med starten på en hovedpine og ondt i halsen. Træt i alle knoglerne. Det eneste der virker er arbejde og tænke på noget andet. Jeg har ikke haft influenza i en menneskealder. Nu vil jeg sætte mig i sofaen for at strikke mine sommerting. Jeg er ved at færdiggøre nogle af de ting jeg skal have med til messen i Vissenbjerg.

Do you know it? Have been in town the whole weekend. Out between other people. Meeting strange bakterias and vira. I have felt it all day. Now I am sitting here with a headache and a start of inflammation of my throat. Tired and my bones hurt. I know the only things that helps me is working and thinking of something else. I have not have flue in many years. Have a nice evening.

2 comments:

Stephanie... said...

My mother always said to drink lots of fluids and get a good night's rest. THIS mother always says to wash your hands often (and carry things like your own pen so you don't have to borrow someone else's during cold and flu time) and get somethings with some Vitamin C or zinc.
Hope you're feeling fine now!

Denblyviol said...

Exactly my mothers words too! Thanks Stephanie because of this wise words everything went well. Hope you are OK too. Hugs from Irene

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails