Tuesday, February 10, 2009

Vinder/The lucky one

Idag blev jo dagen hvor vinderen af min konkurrence skulle findes.
Jeg havde lavet nogle små kugler papir med deltagernes navne. Jeg fik en uvildig til at trække lod. Den heldige vinder er og her kommer den store trommehvirvel tadada

METTE G
Tillykke til dig. Send mig din adresse på mail uldgaarden AD uldgaarden dot dk

Today is the day were the winner must be found in my competion.
I have made som small paper with each competioneres name. I have an impartial to draw the lots.
the lucky woman is

METTE G
Congrats to you Mette

2 comments:

Mette G. said...

Jamen Irene - Jahooo min adresse kommer fluks pr. mail. Helt fjollet som man kan blive glad for at vinde ;-)

Denblyviol said...

Gaven vil blive afsendt imorgen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails