Tuesday, April 21, 2009

Pakning/Packing

Nu er de gamle kufferter fundet frem. Tøjet er ved at blive vasket. Jeg er igang med oprydning i næsten alle krogene da jeg gerne vil kunne komme hjem til noget der er bare lidt pænt.
Om nogle ganske få dage kører vi sydpå.

Jeg er i vilrede med hvilke strikketøj jeg skal have med. Jeg har en cardigan som jeg skal have færdig, en barnetrøje som har ligget i dvale et stykke tid den skal også med. Nogle forskellige strikkemagasiner til inspiration til nye modeller.




Now the old travelbags are found. The cloth are washed and clean. I am cleaning nearly the whole house because I dislike to return from holiday and everything is dirty.
In a few day we are going south to Italy.

I am not sure wich knittings I like to knit in my holiday. I have a cardigan which have to be finished, a pullover for kids and some magazins for new inspirations.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails