Friday, June 05, 2009

Fundet melodien/ I found the tune

Endelig langt om længe har jeg fundet melodien til denne blog. Jeg kan takke denne blogger. Hun beskriver meget nøjagtigt det som hele tiden har været min hensigt med denne blog.
Så kære veninder derude i blogland eller kære læsere: I vil nu fremover se en blog som bliver rettet ind på sporet.
Jeg vil prøve at finde og kommentere det strik/bøger som rører sig i tiden. Det kan være jeg i perioder får en på hattepulden.



I går modtog jeg en pressemeddelse fra Klematis. Helga Isager har udgivet en ny strikkebog. Den lyder lovende: En gennemgang af det 20'århundredes "Strikketøj". Bogen udkommer d. 13. juni hvilket er meget belejligt da det er Den store Internationale strikkedag. Bogen lyder lovende iflg pressemddelelsen, hvert årti er blevet beskrevet via strik.
Jeg har forudbestil en del bøger til butikken. Du kan forudbestille bogen her og på den måde sikre dig et af de første eksemplarer af bogen.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails