Thursday, February 11, 2010

Glad, glad, glad/happy,happy

Det er det jeg er idag, aften imorgen og fremover.
Hvordam kan jeg være så sikker på at humøret vil vare ved. Tja, idag har jeg modtaget de første prøvespindinger og prøvegarner fra et spritnyt spinderi i Italien.
Jeg er lige ved at sige mælk og honning men det er mælk, uld og bambus fibre det nye garn er fremstillet af. Og så er der jo også bambus og mælk samt et nyt chenille garn som kan formes efter det er strikket.
Hvor ville jeg da gerne vise billeder her men kameraet er optaget.

Thats what I am today, evning, tomorrow and the nest day.
How can I be so sure about the next day. Tja, today I just recieve the new spinnings and yarns from a new mill in Italy.
I nearly say milk and honney but it is milk, wool and bamboo fibres the new yarn is made of. And then I nearly forget to tell you about milk and bamboo an a new shenille yarn with iron inside so you can form the finished knittings

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails