Monday, May 10, 2010

Design

Jeg har ikke fået vist Jer resultatet af besøget fra Jakob Jensen Design.
Den dag fik vi en god snak omkring design, kopiering af design, unika, produktions teknikker, markedsføring og meget andet. Vores snak var omkring emnet "Hvad er det der gør et design til et unika?", "Hvorfor er det uinteressant at kopiere?", når vi nu lader os inspirere "Hvordan får vi det frem som adskiller vores design fra andres?"
Nedenfor kan I se disse designeres bud på hvordan mit hårspænde kan gøres anderledes og stadig være et unika.

felt,wool,designs

Dette er mit bud på D ord fra i torsdags. Du kan finde andres bud her.

8 comments:

Madame said...

Det var et fint valg af ord til ABC-legen, Irene, og dine hårspænder er meget yndige.

Ha' en dejlig dag!

Denblyviol said...

Tusinde tak for dine søde ord, Madame.

Du ønskes også en dejlig dag!

Annettes space said...

Flotte hårspænder, som jeg ville kaste mig over hvis jeg ellers havde hår til dem :-))

Denblyviol said...

Tak for dine søde ord. Jeg bruger dem selvom jeg ikke har hår til det.

Ha' en god dag, Annette Space!

TorAa said...

Ja, du har så rett vedrørende design.
Skiller klinten fra hveten.
Dine hårspenner er festelige og unike;)

Min D:
http://toraamusic.blogspot.com

Denblyviol said...

Tak for dine søde ord.

Det er altid godt at høre udtryk på andre sprog. På dansk hedder det "skille fårene fra bukkene" hvis jeg forstår dig ret.

Nyd dagen TorAa

Petunia said...

Så artige de var! Stilig design!!

Denblyviol said...

Nu er det jo nogen som i forvejen er meget stilige i deres design.

Tak fordi du kiggede forbi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails