Sunday, November 21, 2010

Blade til fest

Der er nogle af Jer som allerede har set den og som også er igang med at strikke den. Vi fik lavet et lækkert garn tidligere på året. 100 % økologisk merino uld. Vi manglede bare den rigtige model.
Jeg kontaktede den søde superdygtige kvinde Dana Watsham. Hun kan noget med strikkepindene som man skal lede længe efter (altså ikke strikkepindene) hihihihi
Jeg måtte overtale hende en smule men fik Dana overtalt. Ja, garnet er lækkert tykt ikke lige det som Dana normalt arbejder med.

Du vil nedenfor se en serie billeder. Vesten kaldes blade oppe og nede. En virkelig sællert som er brugbar til hverdag og fest. Mange variationsmuligheder til hvordan den skal bæres. Ingen montering noget som vi elsker.


Blade oppe


lidt mere åben




Blade ned


Bagfra

Det skal nævnes at den kan anskaffes i 6 naturfarver. Billeder af farvernerne kommer senere.

2 comments:

Merete said...

Den er rigtig sød. Jeg kan bedst lide den med blade ned. Kan den købes som kit og evt. hvor henne?

Denblyviol said...

Den kan købes som kit i min nye netbutik når den bliver åbnet. Pris 350,- kr garn og opskrift.
Du kan også sende mig en mail med adresse så vil jeg vedlægge en faktura.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails