Tuesday, January 11, 2011

GODT NYTÅR

Ønsker jeg Jer alle sammen. Vi er nu et 11 dage inde i det nye år. En stor forsinkelse at fejre med Jer.

Jeg har nydt et hvert sekund i de dage jeg har holdt fri.
Ud over det har jeg talt lager op, strikket nyt til babyerne, fået en lille hjælper til pakning af lidt af hvert, begyndt at abonnere på "Haven" hvilket jeg er rigtig glad for da jeg har fået mange ideer derfra til strikning/hækling, det lyder lidt sært.
Jeg er igang med nogle forhandlinger ang strikkegarn og filtefibre. Jeg har fået kontakt til endnu en sød kvinde som selv farver diverse fibre.
Jeg overvejer nøje at begynde en skønhedskur for min have hvilket betyder en total omlægning/planlægning. Jeg har trods alt ca 1 hektar at forny/ændre på.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails