Tuesday, May 03, 2011

Kauni

Jeg har længe villet tage nogle nye billeder af Kaunis multifarvede garn uden egentlig at have nået det. 
Nu er jeg næsten færdig og opdager at jeg mangler nogle af farverne. Bare rolig de er blevet bestilt. Dette garn er så populært at jeg bare ikke også kan nå at tage billeder mens garnet er i huset.
du kan se nogen af billederne her nedenfor.
De nyeste kommer først.
EYC
ESA
Der er en lang række af smukke farver i dette multifarvede uldgarn. Det er et sandt farveorgie når man kigger nærmere efter. Der er en farve til en hver lejlighed og noget for en hver smag. Jeg har svært at vælge nogen bestemt. I øjeblikket er der ca. 33 forskellige farver eller farvekombinationer som du kan vælge imellem. Garnet er i øvrigt rigtigt flot når det bliver valket/filtet. Prøv at strikke en taske og valk den derefter. Det er sjovt at filte jeg vil give dig nogle arbejdsanvisninger således at du ikke vil opleve nogen fiasko. Det tager trods alt nogen tid at strikke en taske eller noget andet. Det vil jeg lige vende tilbage til.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails