Thursday, July 21, 2011

Award eller ej!

Jeg har længe tænkt at få skrevet om awards eller ej. Nu er jeg blevet tvunget en lille smule, da jeg har modtaget en af slagsen.
Det er smukt, sødt, dejligt når I derude kan lide min blog. Jeg bliver så dejlig varm om hjertet. Jeg sætter stor pris på alle Jer der læser med. Jeg er bare ikke en award kvinde. Der er mange jeg gerne vil sende den til men jeg bliver en smule stresset over at skulle finde tid til at gennemse blogs for at vælge et par stykker ud. Det vil ikke være fair da der findes tusindvis af blogs som jeg vil give en award. Jeg vil meget hellere modtage en lille bemærkning i ny og næ hvis du kan lide det jeg skriver om. Håber I ikke bliver skuffet over denne beslutning som jeg har taget for lang tid siden men ikke har haft tiden til at skrive om.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails