Friday, December 02, 2011

Specielle oplevelser

Det kender vi nok alle til. I perioder sker der nogle mere eller mindre uforudsigelige ting.
Stormvejret sidste søndag kan I sikkert huske. Jeg kan!

For et par uger siden havde jeg aftalt med det ældste familiemedlem at jeg ville aflægge hende et besøg 1. adventssøndag. Som vi alle ved var det i søndags.

Jeg var tidligt afsted ca. kl. 6.00. Vejret var ikke mildt da jeg kørte hjemmefra men ikke på nogen måde truende. Jeg havde da godt nok hørt det ville blæse op i løbet af dagen men man svigter ikke en ældre dame på 95 år.
Med kaffe på kanden og et par smurte madder gjorde jeg hvil nenden for Storbæltsbroen. Dette hvil gjorde godt for mig men desværre ikke for vores kære Astra. Falck blev tilkaldt og efter ½ time var bilen køreklar igen. Det var bare udstødningen der pludseligt blev slæbt under bilen.

Hvilke billedassociationer man kan få ud af dette hihihi

Med denn ½ times forsinkelse nåede jeg trods alt forbi Remisen i København. Her fik jeg hilst på flere kendte ansigter. Kirja Kongsbak fik et vink, Bente Brun fik et kram og Bente fra Der var Engang fik en hyggesnak. Jeg var der ikke så længe men det så hyggeligt ud.
Videre til familebesøg nr. 1 til frokost. Derefter til familiebesøg nr. 2 til eftermiddagskaffe og så måtte jeg vist hellere komme hjemad.


Billedet er lånt fra nettet.

Da vi ofte kører til Sjælland kan det jo kun betale sig at have en Brobiz. Da jeg kom til betalingsanlægget begyndte de at lukke. Det lykkedes mig at komme igennem. Jeg forstod ikke med det første hvorfor anlægget blev lukket men undrede mig over der ikke var nogen modkørende. Hmm det kan man tænke længe over. Jeg kunne konstatere at der var lange køer på Fynsiden hvilket der jo var en narturlig forklaring på.
Næste gang jeg ser betalingsanlægget lukke tror jeg det er bedst at holde tilbage og vente på grønt lys eller køre tilbage til nogle familiemedlemmer.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails