Sunday, May 13, 2012

Der strikkes

Det kommer måske bag på Jer at jeg også strikker ;-)))
De sidste mange indlæg har vist handlet om andet end det at strikke. Det må jeg vist ændre lidt på.

Min hverdag er fyldt med strik/hækling/filtning.
Jeg havde medbragt garn/pinde til 3 nye projekter. Alle skulle strikkes ikke noget hækling  lige nu men det kommer senere.

Jeg har tidligere strikket en sommerbluse med dette mønster og med knapper foran. Helt præcist denne grønne sag.

Nu strikker jeg blusen på rundpind og jeg har tænkt mig den skal være uden knapper.
Garnet jeg strikker den i er mælkegarnet Moo Boo som er lækkert blødt at strikke med. 
Jeg strikker på pind 6mm så den skulle da gerne blive færdig inden længe. Nedenfor kan du se arbejdet.


Den lille røde pung har jeg købt i Italien. Jeg bruger den til alle mine maskemarkører.




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails