Saturday, June 02, 2012

Tørklæde

Det er en genstand jeg aldrig kan få for mange af. Har gennem tid strikket rigtig mange. Jeg kan godt lide selv at få ideerne til det eller de tørklæder jeg skal strikke. 
Det sker ikke så tit jeg strikker efter andres mønstre. 
Jeg kan godt lide enkelthed med udfordringer. Der skal være knald på farverne. Jeg kan ikke li' for meget leverpostejs farvet strik.

Når jeg vælger opskrifter andre har lavet er det udelukkende for at have et stykke strik jeg ikke skal tænke over. Her kan man nemt virke arrogant men jeg har stor respekt for andre strikkere som ser sværheden i at strikke.

Jeg fandt denne på nettet eller mere præcist på Ravelry. Et nemt, hurtigt stykke bil/tv strik. Modellen hedder Wingspan, se billede nedenfor. Jeg har brugt 100g strømpegarn af min egen kvalitet Fun.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails