Thursday, July 26, 2012

Lige for næsen

Jeg er stadig igang med min garnsortering. Det begynder at se fornuftigt ud. Det hele er lagt pænt i bunker og er ved at blive pakket. Nu mangler jeg lige min praktikant som er på ferie.

Nå, det jeg egentlig vil fortælle er lidt om planter.
Jeg har i det sidste år omlagt vores have. Jeg har været rundt for at finde gamle stauder og buske. Det må gerne være blomster som andre mener er ukrudt. Selvfølgelig er der grænser da det ikke skal være planter som breder sig uhæmmet.
I går aftes faldt mit øje på naboens læhegn der var lige nogle farver der stak i øjnene. Fluks måtte vi over at se, manden blev lokket med. Desværre er det planter som breder sig uhæmmet.
Vi plukkede denne lille buket. Den ene er en vild kaprifolie. Den lille buket pynter nu på badeværelset.



Prøv selv at finde planter i naturen der er overraskende mange smukke planter.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails