Sunday, August 19, 2012

Søndagsbesøg

Det har været et forrygende godt vejr her i weekenden.
Dagen igår var jeg til fødseldag hos veninden. Det var manden der skulle fejres.

Derfor skulle dagen idag være en tur til havet - badning.

 Men inden det skulle der afleveres en portion blomster til en kvinde i Ho. Det var en beslutning jeg tog tidligt i morges. Jeg var lidt heldig at vores blomsterhandler havde åbnet på en søndag. Jeg fik købt en sammenplantning og pakket den lidt fint.
Nu gik turen til Ho-Strik hvor Jane blev en smule overrasket men glad. Vi fik grinet lidt over min fadæse og vi fik os lidt af en venskabelig snak. Selvfølgelig blev Jane lidt smigret over min interesse for hendes nyhedsbrev. Jane blev glad for blomsterne som lunede på en søndag.

Resten af dagen var på et tæppe/håndklæde på Nymindegab strand.

I stedet for strand et billede af butikkien.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails