Wednesday, November 14, 2012

Julegave

Bliver det måske.
Jeg har ikke helt besluttet mig endnu hvem der helt præcis skal have dette lidt lækre sjal/stola.
Skal det være min moster på 96 år eller min svigermor på 84 år. Det er en lidt svær beslutning.
Den sidste har for ikke længe siden fået en trøje så måske er beslutningen slet ikke så svær.

Jeg kan jo også vælge at give det til en af mine søstre som jeg normalt ikke er på julegave med.
Jeg har bare to dejlige søskende som måske trænger til lidt forkælelse.

Jeg kan jo også vælge at være egoist og beholde det selv men jeg mangler ikke!



Stolaen er denne Kirkwall fra Rowan.

Hvis du selv er interesseret i at strikke den så kan jeg nævne at den ikke er svær at strikke.
Garnet der er brugt er Felted Tweed fra Rowan.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails