Saturday, June 29, 2013

Hvad der kommer ud af spolearbejde

Når man sådan hele tiden eller i perioder spoler garn i afmålte portioner, så hænder det at man får nogle sjove ukurente (nu kan jeg ikke stave mere) mængder.
Jeg har et par æsker eller 3, hmm.
Pønser på at hækle et par sengetæpper.
Det er pudsigt min mor hæklede firkanter og min mormor ligeså. Hele familien blev godt forsynet med alle størrelser. Alle børnebørn, oldebørn og deres dukker, bamser ja selv dukkehusene blev forsynet. Jeg har desværre ikke nogen af disse tæpper tilbage.

Nu er det altså min tur til at hækle firkanter. Mine har bare ændret karakter, de er ikke helt som de gængse oldemors firkanter.
Hæklet tæppe i oldemorsfirkanter

2 comments:

Karina Bunkenborg said...

Rigtig fine firkanter!Og dejige farver!

Denblyviol said...

Tak for dine roser Karina.
Forsat god aften.

Varme klem, Irene!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails