Friday, July 11, 2014

Beskedenhed

Jeg kan ikke sige det ofte nok!
Jeg kender mange dejlige kvinder!
Mange af dem er kreative, faktisk dem alle!
Jeg vil lige fremhæve en af dem. Ja, jeg kunne jo faktisk fremhæve Jer alle.

Jeg kan give hende nogle opgaver indenfor strikning og hun gennemfører selvom der bliver strikket tilbage et par gange. Til at begynde med nævnte hun i vores samtaler at hun ikke var en særlig god strikker. Opskriften har hun nu rettet til så alle kan være med.
Nu vil jeg vise hendes sidste strik. 2 af slagsen en pigesag og en drengesag. Begge strikket i det lækre garn Bucaneve. Dette garn er et af mine ynglings garner. Der er brugt 3 nøgle af bundfarven og 1 nøgle til striber. Resten er brugt til de små futter. Der er stadig lidt garn tilbage.
Kvinden der bare er så hyggelig at få besøg af, er Conny.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails