Tuesday, April 03, 2018

Tutti Frutti

Det lyder næsten som bolcher, tyggegummi eller vingummier det er det ikke.
Det er et sommer strømpegarn fra Regia, 72% bomuld, 18% polyamid, 10% polyester. Der er 6 forskellige farver i serien med frugtnavne som appelsin, kiwi, papaya, dragefrugt, jordbær og vandmelon. Dette garn kan du købe her.
Nu skal der laves nogle forskellige prøver. Jeg fik startet i søndags på min tur til planteskoler. Ikke som strømper men starten gik til nogle karklude, vaskeklude eller grydelapper. Min nysgerrighed var stor for at se hvordan udtrykket blev. Til en karklud af den størrelse jeg har hæklet er forbruget 24g. Hvilket betyder at hvis jeg vil lave det til dobbelte grydelapper da vil jeg kunne klare mig med 100g.
Strømpegarn Tutti Frutti bliver til grydelapper

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails