Tuesday, May 09, 2006

Endelig noget strik.

For nogen tid siden skulle jeg tage en del billeder, men nåede det ikke. To søde modeller.
Bolero strikket i Mohair Stretch.


Sommertop hæklet i Jasmin.

Nu er alt igang med at springe ud. Træerne - specielt frugttræerne er smukke nu. Som nu denne smukke mirabelle. Det kunne være rart om man kunne være i sin have hele dagen. Nu kan jeg se der er nogle blomsterløg der skal flyttes.
Dette træ er en del af min frugt have. Jeg har 5 frugttræer, 2 blommetræer og så denne skønne kirsebær. Jeg glæder mig til når bierne og sommerfuglene kommer.
Her er nogle nærbilleder af mine første tulipaner Mine pinseliljer springer snart ud. Det er så rart
at kunne være ude hele dagen når man har så smukke blomster at kigge på. Idag er vinden i en anden retning, måske holder det gode vejr ikke, jeg håber vi får lidt regn - alt i haven trænger til det - det skal helst være om natten.











Denne trøje med snoninger i raglan og krave, vil være sød til piger.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails