Tuesday, July 18, 2006

Gave NHV1 - Webstrik

Hvis man synes overskriften er kryptisk, så kommer oversættelsen her. Først NHV = Nordisk hemmelig ven, er en gruppe kvinder blandt webstrik der har lyst til at give hinanden gaver man ved hvem man skal sende gave til men modtageren ved i første omgang ikke hvem de får gaven fra. Jeg tror kun det er kvinder der kan være så opfindsom med så hyggelig en ide. Webstrik - er en gruppe kvinder som hjælper hinanden med mangt og meget på nettet. Det som kendetegner disse kvinder er deres fælles strikkeinteresse - hyggeligt.

Da jeg meldte mig til NHV tænkte jeg på de personer der skulle give mig en gave. Fordi de måske kunne finde det svært at sende noget strikkerelevant når jeg selv sælger garn. Min konklusion var/er = min isolering er mest til salg, hvor andre i gruppen har privat isolering - forskellen er ikke særlig stor isolerings mæssigt.

Nå men jeg har altså modtaget min første gave. Lige fra det øjeblik jeg meldte mig til NHV har jeg spændt gået og ventet ligesom da jeg var barn ved juletid. Min spænding blev udløst igår, da ankom min pakke.
Se her: 2 nøgler 100% alpaca i mint farve fra Drops, 2 nøgler 100% superfin alpaca Ware i lækker natur farve, en opskrift på et smukt tørklæde (jeg glæder mig allerede til at strikke dette), 4 the breve med smag (nu kan jeg få lavet isthe her i varmen, mums) og et smukt kort med en sød hilsen. Den gode giver er Margrethe fra Norge, hermed tusinde tak for en smuk gave.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails