Friday, October 20, 2006

Min trejde gave fra en NHV4

Dette indlæg burde jeg have lavet for et par dage siden.
Jeg har modtaget en æske af en hemmelig ven. Et fint håndlavet kort med en sød hilsen og tak for sidst i Svendborg. Den gode giver har monteret et håndbroderi på låget og et fløjlsbånd som kant. Hvilket andet motiv kan der være på låget end roser når det er mig. Som om det ikke var nok - ja forkælet bliver jeg stadig for i æsken ligger en pose rosenknopper herfra. Jeg kan så vælge om jeg vil bruge dem som potpouri eller lave mig en god kop urtethe. Begge dele er vist mulig. Det bliver lidt godt på denne årstid.
Den gode giver er dette kære menneske. Jeg vil hermed takke Sonja L. rigtig mange gange og glæder mig til et gensyn, håber ikke det varer alt for længe.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails