Thursday, November 30, 2006

På falderebet.

Her er disse B ord som Christa har foreslået. Der er vist 58 ord tæl selv efter.
babyalpaca
babykyse
babyopskrift
babystrik
babytøj
badedragt hmm
bag arbejdet (hjælpepind)
bagerste lænke
baglomme
bagside
bagstykke
bambusgarn
bambushank
bambuspinde
bandarole
baskerhue
bast
bedstemorfirkanter
begyndt arbejde
beigefarvet garn
belægning
benlængde
benvarmere
beregning
besætning
bidser
bindebånd
blandingsgarn
blog
blok
blomst strikket
blondemønster/strik
bly viol
blåmeleret
blåt
boble
bommert
bomuld
bomuldsgarn
bondesjal jeg formoder det skal være bindesjal
bouclégarn
broche
broderenål
broderi
bruesjal
brunt
brystvidde
bul
bundfarve
bundt
bælte
bærestykke
bærhue
bølgekant
bølgemønster
børneopskrifter
bådformet udskæring
båndgarn

Sikke en masse ord. Det er hyggeligt der er nogen der vil være med på spøgen. Egentlig er november ikke forbi endnu, men jeg tillader mig at slutte B ordene for denne omgang. Så Christa vil modtage en lille gave som tak for hendes deltagelse.
Bogstavslegen vil vende tilbage i det nye år.
Husk i december leger vi pakkeleg.



1 comment:

Christa said...

Hej Irene!
Jeg siger TAK :-) og glæder mig!
Knus fra Christa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails