Saturday, November 18, 2006

Pakkeleg.


Nu er der ikke så lang tid til at det er tilladt til at lege.
For at I kan komme til at kende mig noget bedre vil jeg lege en pakkeleg med alle Jer der læse min side. Hver dag i december måned vil have en ny gåde eller spørgsmål som handler om mig og mit liv.
I har nu ca. til den 1. december til det første spørgsmål men fremover vil det være dag til dag i 24 dage i december.
Her er spørgsmålet:
Hvor mange gange har jeg været gift? Svaret skal være mig i hænde senest 1. december. Den der kommer nærmest svaret vil modtage dette her. Der vil være præmie til alle der gætter rigtigt.

4 comments:

Anonymous said...

Hejsa :-D

Skøn idé. Det er altid dejligt at komme hinanden lidt nærmere i blogland, så jeg vil da også deltage.

Jeg gætter på 2 gange.

God søndag fra Bubbi Doo

Fríða said...

hej Irene! sikke en dejlig idé!
jeg gætter på du slet ikke er gift, ligesom mig der har boet sammen med min mand i 20 år, men vi har ikke endnu fundet den rette dagen til at blive gift.
hilsen fra Island
Frida

Sus said...

Hej Irene,

Jeg gætter på 1 gang, men man kan jo aldrig vide,

Hilsen Sus

Nina F said...

Hej Irene.
Sjov ide'. Jeg vil gætte på 1 gang.
Hilsen Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails