Tuesday, January 09, 2007

Nye tiltag.

I det nye år har jeg lavet et nyt tiltag. Jeg har oprettet en gruppe hvor man kan tilmelde sig. Dette er gjort for at give andre end lige dem der læser min blog mulighed for at være med i den Baby Kal jeg har påbegyndt.
Der vil være opskrifter på dansk og engelsk. Der vil ikke være nogen krav om at man er kunde hos Uldgården. I denne nye gruppe vil der kun blive snakket om den Kal man har påbegyndt.

Hvis du bestiller varer i min netbutik på din fødselsdag og er med i en af følgende grupper. Webstrik eller Babystrik2007 vil du fremover kunne få varerne tilsendt portofrit.

3 comments:

Betina Olesen said...

dette er en test, da forrig indlæg ikke gik igennem

Betina Olesen said...

Underligt, dette indlæg gik lige igennem...hmmmm..hvad var det nu jeg skrev lige før:

Hejsa Irene

Ajjj...typisk mit held, at jeg først har fødselsdag i oktober. Men... den som venter, venter jo på noget godt, er der nogen der siger.

Gik det ellers godt i Vejle, Kom jo desværre ikke med Lisette i år, men det er jo såmænd august inden man får set sig om.

Hygge fra Betina

Anonymous said...

Hej Irene.
Jeg har fødselsdag den 4.marts, men sidder på Tenerife.Så jeg ville lige spørge om dit tilbud om fri forsendelse gælder hvis jeg bestiller 2. marts.?
Portofrit, er det kun på min fødselsdag eller resten af året?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails