Saturday, January 20, 2007

Strømper.

Her er nogle billeder som skulle have været vist for længe siden.

Strømperne er strikket i disse garner.
1, 2, 3 og 4.

Normalt vil jeg ikke vise halvfærdige ting men ingen regler uden undtagelser.

Den stribede er strikket i dette.

Den lille barnesok er strikket i dette.

I torsdags var det kursusaften. Det var lykkedes mig at få Ingerlise Lebech til at lave et free-form kursus hos mig. Det var en lærerig og hyggelig aften. Jeg er sikker på at der var et par stykker som er blevet free-formere. Deltagerne var meget opslugt af det. Jeg havde lavet kaffe/the for at hygge lidt om alle. Det var ikke meget der blev drukket men snakket og free-formet, men det var jo også det de var kommet for. Det er et kursus som jeg vil gentage senere på året. Flere af kursisterne ringe til mig dagen efter, de havde næsten ikke sovet om natten, da de allerede var igang med flere bidder. Det må man da kalde en succes.Jeg fik da lavet min første bid som jeg nu har mulighed for at gøre noget mere ved.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails