Tuesday, October 09, 2007

Summerswap.

Jeg er med i gruppen Whoduknit. Der har i løbet af sommeren været en swap. Jeg har modtaget min pakke igår fra Anita Holmes som var min hemmelige ven.
Det jeg modtag var helt overvældet. Vi måtte kun sende for 10$ - se listen her nedenfor eller kig på billedet. Det er en helt fantastisk gave jeg har modtaget.
1. 6 kuglepenne
2. En rød pung
3. En broche med roser
4. Et blåt silketørklæde med røde roser.
5. En notesbog
6. 2 nøgler grøn pelsgarn fra Lion Brand Yarn
7. Et brev med opskrifter på julepynt.
8. En æske med en Weaving Loom
9. Maeve Binchy bog This year it will be Diffferent and other stories. En bog med julehistorier.
10. Grounds for Murder - et puslespil med hemmelige puslespils billeder. En historie af John Lutz.
11. Et sæt strikkepinde nr. 1.
12. En blå taske med blomster. Kan bruges til strikketøjet.



I am member of Whoduknit. There have been a summer swap. I recieved my packet yesterday from my secret pal Anita Holmes. OOh what a gift thank you. We were only allowed to send for 10$ - look at the list or at the picture. It is an amazing gift.

1. 6 pencils
2. A red purse
3. A broche with roses
4. A blue silk scarf with red roses.
5. A note book
6. 2 skeins of green Fun Fur from Lion Brand Yarn.
7. Patterns for Christmas stuff.
8. A Weaving Loom
9. Maeve Binchy book This year it will be Diffferent and other stories. A book with Christmas stories.
10. Grounds for Murder - a puzzle with secret puzzle images. A story of John Lutz.
11. Knitting needle no. 1.
12. A blue bag with roses. Is useable for knitting.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails