Tuesday, November 11, 2008

Anderumper/Ducks tail

Jeg glemmer det faktisk hvert år. Ja ikke at det var Mortens aften igår nææh mere det at hvert år kommer naboen med en vildand som jeg skal plukke. Det er ikke det at jeg skal plukke anden jeg glemmer nææh det er at gemme rumpefjerene, de er bare smukke.
I år huskede jeg endelig at tage rumpefjerene fra. Det foregik alsammen igår. Jeg fik jeg nogle associationer som går tilbage til min tidlige barndom hvor drengene faktisk havde en frisure som mindede om en anderumpe. Jeg kan huske at Elvis og andre Rock stars havde denne frisure. De var lidt seje med det udtryk. Jeg har undret mig over at disse frisurer ikke ses i landskabet mere. Misforstå mig ikke. Det er kun fordi at vores tid er meget retro men frisurerne er det ikke eller har jeg bare ikke set dem! Nå nok om det. Idag eller snarer her til aften huskede jeg at tage et foto af anderumperne.
I forget it every year. Not the day yesterday but my neigbour every year give me a wild duck which I am taken all the feathers from. They er beautiful.
this year I remembered to take the duck tail for myself.
Everything was yesterday and I got some associations which bring me back to my childhood were all the boys have a speciel hair like duck tails. I remember Elvis and other Rock Stars with this attitude.
Today you do not se this kind anymore.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails