Friday, November 27, 2009

Garnbøger/Books of yarn

Jeg læser en del bøger eller skal vi sige hører bøger. De fleste er på engelsk det har jeg nævnt mange gange før. De handler altid om garn eller garn/fibre er involveret. Tit låner jeg bøgerne på biblioteket (på engelsk) men denne titel måtte jeg desværre købe fra Amazone.co.uk: At der kom flere bøger ned i kurven er vist ikke en tilfældighed. Alle de andre bøger handler også om garn men du må vente med billeder af disse bøger når jeg modtager dem og det er ingen hemmelighed at de er gode.



I read a lot of books or shall we say listing to books. Most of the books is in english/american I think I have mension it earlier. Must of the books I read is about yarns or yarns/fibres is involved. Often it is possible to go to library but this one I have to buy direct from Amazone.co.uk and of course some more books cam in my basket. All the books is about yarn but you have to wait with pictures to the books recieve and it is no secret they are good.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails