Tuesday, November 10, 2009

Tempo

Det går stærkt her på matriklen. Sidder her og er ved at tilrette en opskrift til en trøje min svigermor. Min kære svigermor blev 80 får ca en uge siden og hun skulle have haft den på dagen. Den trøje jeg strikkede passede hende ikke, jeg havde glemt at spørge efter nogle mål. Målene har jeg nu men har ikke selv tid til at strikke, nu er jeg så heldig at en sød kvinde på Sjælland vil strikke den for mig.




Modellen er Nordiske Ruder.

Everything is going fast in my house. I am working on a pattern for a pullover to fit my mother in law. My dear mother in law became 80 for a week ago and she should have had it on the day. The pullover I gave her did not fit her I just forgot to ask of her size. Now I got her size but I do not have time for knitting the sweater I am so lucky a lady at Sealand would like to help me.

2 comments:

Jette said...

Hvor er det bare en flot trøje, og din sag til halsen er også smart.

Denblyviol said...

Takkker mange gange for dine pæne ord

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails