Thursday, March 25, 2010

Inspiration/Inspiration

Tiden går stærkt og jeg når næsten ikke at vise hvor og hvad jeg laver.
Sidste weekend var jeg udstiller i Lillebælts hallerne og tak til alle Jer søde kunder som kiggede forbi.
Jeg fik en af de helt fantastiske oplevelser, en af den slags man skal kigge længe efter. Når man er udstiller er der en speciel kantine hvor man kan få lidt lækker mad og lidt at drikke. Nå, mens jeg sad der i kantinen stod der lige pludselig en smuk skulptur iført den mest fantastiske strikkede robe kombineret med læder og sølvsmykker. Jeg blev så glad og i godt humør da det var nyt og smukt strik som jeg ikke har set længe. En stor inspirator var denne kvinde, glad og ligetil. Jeg fik hende til at dreje rundt et par gange, lidt drillende sagde hun at det vist blev til en stående buffet hihi. Stort tak til dig som jeg ikke fik navnet på. Senere på weekenden gik jeg ned til hendes stand og fik lov at tage dette foto af den smukke kvinde som er en del af et makkerpar fra firmaet Duodu som er norske designere.
Det er altid svært at gengive de smukke og pludselige oplevelser man kan få men døm selv om hun ikke er smuk. Det er svært at se alle detaljerne men når man så hende bagfra var hele udtrykkket meget japansk.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails