Thursday, April 08, 2010

Garn, garn, garn og atter garn

Det lyder rigtig dejligt og er det skam også. Jeg snakker om sunde garner af mælkeblandinger, nå ja det er altså ikke yoghurt eller kærnemælk jeg snakker om men garn hvor mælk er en del af det. Blandinger som mælk, uld og bambus. Eller bare mælk og bambus. På mange måder lækre at strikke med. Jeg havde først strikket på pind 5 men må strikke baglæns og starte på pind 6 i stedet for. Hvorfor nu dette, tja med årene er jeg begyndt at strikke strammere hvilket jo er naturligt fordi jeg strikker på ADDI metalpinde. Nå ja så vil jeg jo også gerne have det er lækkert blødt, det var blevet lidt for fast på pind 5. De strikkepinde elsker jeg bare, du får mig ikke til at vælge noget andet.
I må vente med billeder af garnet til næste uge men i stedet får I et oversigtsbillede af min garn butik.


Billedet taler sit tydelig sprog om ombygning inde og ude.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails