Thursday, September 16, 2010

En underlig udvikling

Som tiden dog er gået og ting forandrer sig hele tiden. Periodisk er det godt og til andre tider er det knap så godt eller snarere mærkeligt.
Vi bor i udkants Danmark (nej, hvor jeg ikke bryder mig om det udtryk). Jeg elsker dette sted hvor vi bor ingen tvivl om det. Der skal rigtigt meget til førend vi flytter.
Vi får post mandag, onsdag og fredag, det ligger fast. Min søde post kommer kun forbi de andre dage hvis hun har noget til mig. Det har vi vænnet os til. Nu kommer det mest mærkelige vi har oplevet.
Forleden kom min kære post selvfølgelig på en tirsdag hvor hun havde et par breve med. Vi fik snakket lidt om vores børn og vores ombygning. Nu sker det sådan at den post bil som holder på P-pladsen pludselig starter motoren. Jeg spørger høfligt min kære post hvad der sker og hun fortæller mig såre enkelt at alle postbiler her i området er indstillet til selv at starte hvis postbudene er væk fra bilerne for længe. Altså det betyder hun skal videre i sit arbejde. Stakkel postbud tænk hvis bilen kørte uden hende ;-)))

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails