Thursday, September 23, 2010

Nattefrost

Vi nærmer os en tid hvor himlen er anderledes blå og dagene skal nydes minut for minut.
Vi kryber lidt sammen med hinanden. Hyggen breder sig når kulden nærmer sig.

Planterne vi har i krukker skal snart sættes indendørs.
Tidligere på året satte jeg mit citrontræ meget tidligt udendørs da pladsen indenfor blev meget trang (læs: ombygningen gik igang).

Jeg havde lovet Madame et billede af dette citrontræ. Jeg har selv sået træet for ca 12 - 14 år siden og det er nu i mandshøjde og opstammet. Træet klarede dette tidlige udendørs liv det havde endda sat blomster og senere hen på sommeren kunne jeg se de små citroner. Nu kommer det mest kedelige. For 14 dage siden havde vi den første nattefrost hvilket betød at træet var ved at gå ud. Det lever stadig men en lille smule sat tilbage.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails