Wednesday, January 09, 2013

Kreativ travlhed

I perioder eller faktisk næsten hele tiden er her travlt. Det er rigtig rart og sundt. Det ville jo ikke se godt ud hvis det ikke var tilfældet.
I perioder kan der være så meget at se til at vi helt glemmer at være!

Vi vil være, kreative begge to!

Det kræver en god planlægning at være kreativ. Den planlægning er vi i gang med.

Vi laver lister over det vi vil lave - ikke hvad vi skal nå!

Mandens kreativitet betyder at stuen er næsten færdig (nyt loft og væggene har fået ny skalcem, staves det sådan), der mangler lige et par lister. Inden længe forsættes der i køkkenet, jubii.

Min kreativitet som er planlagt.
1 - 2 filtede kjoler
filte en tekandevarmer med figurer
filte en kaffevarmer med figurer
filte et tørklæde med figurer
et par huer til en workshop i slutningen af januar
mønstre der skal tegnes og gradueres
opskrifter der skal oversættes
opskrifter der skal renskrives og trykkes
garn der skal spoles
ny uld som skal håndspindes, øh skrev jeg virkelig det, hihihi

Denne liste kunne fortsætte jeg vælger at stoppe den her. Jeg vinger af  når noget er færdigt. Det har jeg det godt med.



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails