Saturday, January 26, 2013

Læsegruppe

Jeg har vist nok fortalt det før at jeg er med i en læsegruppe på nettet. Medlemmerne i gruppen er fra hele verden. Vi læser krimier fra hinandens lande. Vi fremlægger det vi synes om de forskellige forfattere og deres værker. Indholdet bliver selvfølgelig også snakket igennem.
Jeg forsøger at få bøgerne på engelsk dette for at kunne holde mit engelsk ved lige.
Vi er alle strikkende/hæklende så vi har lidt mere end krimierne tilfælles.
Flere gange om året laver vi "swaps" jeg kan ikke finde det rigtige ord på dansk men i det store og hele sender vi forskellige lækkerier fra vores respektive lande eller område samt en krimi. Lækkerierne er selvfølgelig strikkegarn og lidt spiseligt.
Lige nu er vi igang med en Valetins Day swap!
De danske butikker har ikke rigtigt fået disse varer på hylderne så det har været lidt vanskeligt for mig at finde noget der passer til temaet.
Derimod har jeg fra søde Bonnie modtaget alle disse lækkerier! På billedet mangler nogle lakridser og slikkepinde begge med chokoladesmag, mums!
Tusinde tak, Bonnie! Din pakke er på vej!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails