Wednesday, February 27, 2013

Forår i luften

Det har da været et forrygende godt vejr i dag.
Solen har skinnet hele dagen.
Jeg har desværre måtte være indendørs for at arbejde meen jeg nåede da udendørs efter lukketid.
Jeg har da mærket solen på næsen.

Huskede at tage et par billeder af det spirende forår.
Se selv. Det er ikke ukrudtet du skal se efter, hihihihi!

Et par tulipaner.



Nogle krokus.



Er der en af Jer der kan forklare hvordan jeg kan dreje billedet. Det oprindelige billede er i bredformat, hmm. Det må der lige tænkes over.


2 comments:

Merete said...

Ja vi er helt klar på vej mod forår. Jeg så vintergækker og erantis på min tur sammen med hunden idag

Denblyviol said...

Det er en dejlig årstid, Merete. Det at se planterne spire er en fryd for øjet. Du er ikke blevet glemt ang strikning.
Varme klem, Irene

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails