Tuesday, April 23, 2013

Fremdrift

Det at jeg ikke var herinde i går betyder ikke at jeg ikke fik lavet noget.
Mange småting blev afklaret og fjernet. Småting som ellers kunne været blevet til større irritation.
Mit word-program drillede, nogle indstillinger og koder jeg ikke lige kunne knække. Opgaverne blev løst alligevel.
Min sommerting er jeg kommet lidt videre på. Udtrykket bliver feminint. Her er det farverne og garnet der styrer i hvilken retning det færdige resultat går.
Har indtil videre brugt 2 ngl Moo Boo og 1 ngl kidmohair.
En sommerbluse eller vest

Det at jeg strikker en mohair sammen med mælkegarnet betyder at garnet Moo Boo hverken fnuldrer eller trækker/drejer. Det kan kun anbefales at strikke en medløbertråd sammen med mælkegarnet.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails