Wednesday, October 09, 2013

Internationalt marked i Ringkøbing

Besøgte manden i går på vej hjem fra arbejdet. På torvet i Ringkøbing var en af staderne et par Italienere med alle de hjemmegjorte sager.
Manden min købte en gave med hjem til mig da jeg skal være alene på matriklen et par dage.
I ved jo, ellers ved I det nu, at jeg er Italien freak.


Italiensk kageæske!

Gaven var smukt indpakket ligesom i filmen "The Godfather", I ved ham der bliver sendt i byen efter cannolis.
Det er lige det der er i den smukke æske.
Hvor skal jeg da hygge mig i morgen med disse lækkerier.
Jeg kan desværre ikke huske navnene på de forskellige kager. Du kan måske hjælpe?
Den nederste i æsken er en cannolis, resten håber jeg du kan!
Italienske cannolis.

Du kan se hvilke byer Internationalt Marked besøger i løbet af året. Du kan også bestille dem til din by.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails