Monday, October 21, 2013

Udtrækning af vinder

Som jeg havde nævnt forleden skulle det være i dag at vinderne af de 3 stk gæstekort skulle udtrækkes.

Alle der har skrevet indlæg på bloggen har fået et nummer. Altså det første indlæg var nr. 1 og det sidste indlæg var nr. 12. Det betyder at de forskellige nr. har haft flere lodder og dermed flere muligheder for at vinde.

Da det skulle gå retfærdig til lod jeg min praktikant udføre lodtrækning og de heldige vindere er:

Lone som har nr 4 da hun var den 4. der skrev et indlæg.
Susanne som har nr. 7
Pia som har nr. 11

Stort tillykke til Jer.
For at få Jeres gæstekort skal I sende mig en mail med Jeres adresse til uldgaarden snabel a uldgaarden. dk
Jeg havde også lavet en konkurrence på Facebook hvor 3 andre gæstekort var i spil. Da der kun var nogle der delte fik 2 af dem gæstekort. Det sidste gæstekort er nu kommet i puljen her på bloggen hvilket betyder at vi har en 4. vinder som er:

Birthe med den første kommentar. Stort tillykke til dig også
Vindere af gæstekort

1 comment:

Birthe said...

Ejjj hvor fantastisk , hvor er jeg bare glad :-) Tusinde tak :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails