Wednesday, December 04, 2013

I kender sikkert den følelse

En smerte som næsten er som et knytnæveslag.
Hændelser i livet man gerne ville være foruden.
En angst som luer lige om hjørnet.
Nej, jeg er ikke blevet skør eller det der ligner.
Det er følelser som vi alle kender jeg taler om.
Det skrøbelige i mennesket der dukker frem.
Du skal ikke sende en masse medfølende ord eller hilsner.
Du skal heller ikke stille spørgsmål om min angst eller sorg! Jeg ønsker kun at du måske forstår hvordan jeg føler! Ikke mere eller mindre.

Hvad jeg gør ved det?
Jeg kæmper igennem med god musik og strik.

En strikket Admiral!

2 comments:

Fríða said...

gode tanker og varme hilsner herfra, tror vi allerflest har været der.
kh.fra Island
Frida

Denblyviol said...

Tak for din strikkehilsen.
Jeg ved de fleste har været eller er angste.

Varme klem, Irene!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails