Wednesday, May 20, 2015

Hanne

Før jeg tog på ferie valgte jeg strikkegarnet Creativ Focus Worsted som jeg ville strikke en trøje i.
Jeg valgte nogle andre farver end dem jeg viste tidligere
Farverne blev i de blå og grønne.

Jeg ledte et stykke tid efter en model som jeg havde lyst til at strikke. 
Det blev denne trøje/jakke som hedder "Hanne" designet af Sarah Hatton. Jeg strikker ærmerne med fuld længde.

rowan design "Hanne"


At jeg har valgt en model andre har lavet er ikke et tilfælde.
For at kunne have helt fri, strikker jeg andres modeller. Fordi jeg elsker at strikke og ikke kan undvære det, ja så er det løsningen og måden at holde fri fra selv at tænke over en ny model. Og så alligevel, har den model da sat nogle tanker igang om nogle nye designs.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails