Monday, March 19, 2018

En pige poncho

Det er nogen tid siden jeg gik igang med at strikke en pige poncho og nu er den færdig.

Jeg har strikket denne poncho i en størrelse 14 år i strikkegarnet Klara farve 27. Dette garn er 55% uld og 45% bomuld. Garnet er til en pind 4 - 4½ men jeg har strikket på pind 5 da jeg strikker lidt fastere end opskriften siger. Jeg har en lav rullekrave istedet for en høj. Jeg har fundet nogle lækre træknapper som kun er til pynt hvilket er en god ide da man på den måde kan holde ponchoen samlet.
Du finder opskriften her. Den er nem og hurtig at strikke.
Du har også muligheden for at købe et strikkekit som du finder her.
Er du blevet lidt vild med denne poncho da har du en mulighed for at købe den færdige model.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails