Tuesday, March 20, 2018

Sjaler

Det har i nogle år været populært at strikke sjaler fra designeren Stephen West hvilket jeg på mange måder har stor forståelse for da manden er meget farverig. Han har udgivet 2 bøger på engelsk, 1 med sjaler og en med trøjer/pullover. Den første bog med sjaler blev oversat og udkom i efteråret. Bogen på dansk bliver nærmest revet væk jeg nåede dog at holde et eksemplar tilbage til mig selv.
Jeg lod mig lokke til at strikke et af hans sjaler og her til morgen har jeg fundet garnet frem.
I min bunke er der blå strikkegarner, KnitCol, Bucaneve og WoCa. Jeg har slået op til sjalet Exploration Station og vælger nu at lade en 4. farve være med. Den fjer farve bliver en ensfarvet lys grå i kvaliteten Sierra Andina.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails