Monday, April 03, 2006

Hjemme igen.

Efter en god weekend i Roskilde - på husflidsmesse - er jeg hjemme igen.
Jeg fik snakket med rigtig mange mennesker - en del webstrikkere, tror jeg. Nogen gav sig til
kende andre havde nogle mønstre med fra nettet, som vist nok betød at de var webstrikkere.
En stor tak til Dana, som gjorde sit til at strikkeglade quinder kunne få råd og vejledning. Jette Mogensen fik jeg en rigtig hyggelig snak med, det er rart at få sat ansigt på de skønne quinder - nu kender jeg en mere.

Idag skinner solen helt pragtfulgt, jeg bliver nødt til at få alt på plads. Det er godt nok fristende at sætte sig ud i det gode vejr, men så bliver jeg aldrig færdig og klar til at strikke.


Prøv at se rodet i min butik. Det er godt det kun er mit dejlige garn.

Mit arbejdsbord. Roserne fik jeg af min mand idag.

Da jeg kom hjem igår aftes, blev alt sat ind. Resultatet var en smal gang imellem alle kasserne.


Nu er jeg så småt ved at få stillet kasserne på plads, et par timer endnu, kan vist hjælpe en hel del. Jeg vil tage nogle billeder når det hele er blevet pænt sat på plads.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails